Göteborg

Efter många timmar på vägen och en del stopp så är vi framme i Göteborg. Imorgon åker vi vidare till Orust för att fira midsommarafton med fina vänner. Nu ska det strax bli sängen och vill upp sig inför ett tidigt gym pass innan resan fortsätter. Sov gott och dröm sött! 
fitness träning hälsa
Julia Müller-Sandvik

sv: absolut, men träningsvärk utan dess like nu ;)

Jag tycker att du är en sådan inspiraton som kommer tillbaka till ett starkt och aktivt liv efter sådana motgångar.

Svar: tack så himla mycket. det värmde verkligen! jag känner att lägger jag mig ner och accepterar smärtan och problemen så blir jag aldrig bättre. så min inställning är helt enkelt jag ska vinna detta och det gör jag varje dag jag tränar och mår bra. glad midsommar :)
fitnessmatte

Linda

Välkommen till västkusten! 😊 Önskar dig en trevlig midsommar!