spännande resa

SPÄNNANDE RESA KANSKE STARTAR NU
Hej alla sköna killar och tjejer ute i blogg världen. Detta är helt nytt för mig och väldigt spännande steg i min "karriär" mitt mål med denna blogg är att sprida min glädje och kunskap om träning. Jag har under de senaste 12 åren haaft många tunga resor med min kropp som jag hela tiden kämpar emot och träningen har räddat mig så många gånger.

En kort info om vem jag är tänkte jag nu dela med mig av.

Mattias Magnusson hter jag är 33 år gammal och kommer från en liten stad som hter Växjö jag har två underbara barn som jag älskar över allt annat. jobbar heltid och tränar heltid oxå. Snittet för mig är ca 10 pass i veckan.

Ja det kan vara väldigt svårt att få ihop dett amed barn jobb skola dagis och allt som behöver ordnas runt om men har man viljan så kan man. Den ända som sätter begränsningar för en själv är ju en själv. det finns inga ursäkter som håller :) alla har 20 minuter på en dag då man kan göra något för att må bättre bli starkare och känna att man växer som person.



jag har även en instagram där jag lägger upp mycket bilder och filmer från min träning. jag har varit dålig med att lägga upp instruktions videos men ska bli bättre på det. kika gärna in där och se vad jag erbjuder.

nästa inlägg så ska jag försöka få in någon bild och berätta lite om mina övningar jag gör för att träna mig friskare och starkare. Har ni frågor till mig gällande träning är ni mer än välkommna att fråga.



ha det bäst!!