tänkande

Sitter och njuter i skuggan och en svag bris fläktar så skönt! Jag funderar och hyllar mig själv lite över min resa med min kropp. Allt från svåra rygg och nacken problem efter en trafikolycka med en lastbil till problem med hjärtat i julas. Jag är bättre o starkare men jag har lång väg kvar. Ryggen har strulat lite de sista dagarna men är piggare idag. Känns så jäkla gott men då kom ju så klart lite känningar runt hjärtat igen. Lite hugg och ihållande snärta. Får kanske kolla upp det snart igen. Vill ju bara kämpa slita och bli av med alla skit. Troligen inget jag kan bli av med men det blir bättre dag för dag. Man får kämpa mot den lilla jävlen som bökar med en. Jag har semester nu och fan så här bra har jag inte mått på flera år!! Ha det så underbart ikväll!!!
fitness träning hälsa