äntligen slut på denna dagen

Slutade jobba halv åtta idag efter en tung och dryg helg. nästa vecka väntar massa mer jobb. :( vill ha ledig någon dag nu så jag kan focusera på träningen igen. den har fallit åt sidan de sista dagarna och den kommande veckan tyvärr. men man måste försöka få ihop de små stunderna och köra hårt på dessa. Nackdelen för mig om jag missar träningen är att jag snabbt faller tillbaka i rygg smärta. så alla små stunder som blir över måste jag träna om så bara 20 minuter. nu blir det inget mer ikväll förutom min spikmatta och något gott och dricka innan det. imorgon är en ny dag ny vecka och nya utmaningar. Nu kör vi!!!

ha en fantastisk fortsättning på denna vackra söndag
Elin

Träningsvärk är väl bästa känslan?? Känner man att man gjort nått så blir så jäkla besviken när ja inte får träningsvärk 😂

Svar: ja jag håller med att det är riktigt surt när man inte får "lida" dagen efter :)
fitnessmatte