bli din egen superhjälte!

Godkväll! 
Kvällen har nu avslutas gällande träningen nu är det tid för lite slappande i soffan med dottern innan hon ska sova. Jag kände mig så duktig i morse och sprang till jobbet. Men efter att sprungit runt hit och dit på arbetet och förbrukat ca 10000 steg så slog det mig, jag ska ju hem oxå. Så tar tjuren i hornen och snörar på dojjorna igen och springer till fritids och dagis för att hämta barnen. Känndes underbart att träffa dom och se deras glädje. Lill killen kramar om mig och uttrycker, pappa du springer som en superhjälte du bara flyger fram. Kunde inget annat än att le stort och omvärdera min löp insatts. Fasenbjag var ju bra jag fixade det jag kanske är en superhjälte. I december 2014 var jag väldigt dålig och låg på sjukhus en tid för besvär med hjärtat. Det visade sig vara en hjärtmuskel inflammation och även en hjärtsäcks inflammation. Jag kände mig uträknad och kunde knappt gå 10 meter utan att känna en ohygglig smärta och trötthet. Så nu bara 6 månader senare "flyger" jag fram som en superhjälte.
 
När vi väl kommit hem så ville barnen leka i trädgården. Självklart var den leken inspirerad med att stå på händer, jula och rulla runt som en boll. :) då fick jag tanken på att redan då påbörja styrkepasset som skulle gå av stapeln senare. Så med min snart 11 åriga dotter på ryggen så kör vi max out puch ups. Riktigt kul att kunna integrera barnen i träningen.
Nu ska jag chilla lite i soffan så hörs vi imorgon igen. Skriv gärna frågor i kommentaren om ni undrar något.
fitness träning hälsa
angelicasvarld.blogg.se

Underbart att få med barnen i träningen - viktigt att dom ser att vi vuxna rör på oss...det ger bra signaler!

Svar: Tack! ja jag känner verkligen att det ger dom energi och skapar mer lek. viktigt också att motivera på roligt sätt.
fitnessmatte