kvällens hiit pass

HIIT står för high Intensity interval training . min träning bestog idag av tre olika övningar för magen push ups och olympiska lyft. Körde ett rullande program med dessa övningar. Vilan mellan varje övning är ca 10 sekunder. Hela programmet tar ca 35 minuter. Om man kör detta med max out på varje övning så får man bra känsla i hela kroppen och garanterad träningsvärk dagen efter. :) här har ni en bild på vilka tillskott jag äter för , under och efter träningen. Dessa köper jag i Växjös bästa gymbutik. Justfit är en butik med bra priser och kunnig personal. 
Mitt gym ser ni en glimt av på bilden oxå. Jag har byggt ihop detta hemma för att alltid ha möjligheten att träna när jag har barnen hemma. Så för mig finns inga hinder eller ursäkter att ta en eller två vilodagar extra. Ska man nå framgång så är det bara att ta tjuren i hornen.

Ha det gott så länge så hörs vi snart igen!
Kramar och leende värmer alla människor glöm inte det!